צריכים לאתר נזילה? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איתור נזילות בנתניה

טפטוף של מים במקומות שונים בבית עשוי לגרום לנזקים לתשתיות, לריהוט בבית וגם לריצוף והקירות. הזמינו כעת שירותי איתור נזילות בנתניה ותוכלו לגלות את מקור הנזילה מבלי לשבור את הקירות או הריצוף.

השוואת מחירים לאיתור נזילות בנתניה

מתגוררים בעיר נתניה? מעוניינים להזמין שירות לאיתור נזילות? לא משנה אם מדובר בנזילה בתוך הבית או בחצר, תוכלו להזמין דרך פורטל 'ליקינג' שירות מקצועי, תוך ביצוע השוואת מחירים בין מספר נותני שירות. אנו מקפידים לעבוד אך ורק עם מאתרי נזילות מומלצים ובעלי המלצות חיוביות של עשרות לקוחות מרוצים. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר לאיתור נזילות בנתניה והסביבה.

 

איתור נזילות בנתניה

ממה נזילות נגרמות? סיבות נפוצות:

הסיבה המרכזית לנזילות מים בדירה היא כשל באיטום. הכשל יכול להיות באיטום שעל הגג או במקומות נוספים כמו החלון, המרפסת, הריצוף ועוד. סיבה נוספת אשר גורמת לנזילות היא תקלה בצנרת אשר נמצאת מאחורי הקירות או הריצוף בבית. תקלות בצנרת יכולות להיגרם בשל התקנה לקויה או בשל בלאי טבעי שנוצר לאורך השנים.

סימנים מקדימים לנזילה שכדאי להכיר

איך יודעים מתי להזמין שירותי איתור נזילות בנתניה? כדאי לשים לב לסימנים המקדימים. הסימן הראשון הוא חשבון מים מנופח אשר סכומו חריג ביחס לחודשים הקודמים. הסימן השני הוא ויזואלי ואם זיהיתם התקלפויות של צבע על הקירות, התפתחות של עובש או טפטוף, זה הזמן להזעיק מאתר נזילות מקצועי.

מחירון איתור נזילות בנתניה

רוצים לקבל מושג כללי על המחירים בתחום? קראו את המחירון הבא אשר מרכז מחירים בעבור שירותי איתור נזילות בנתניה, לפי אזור ספציפי:

שירותי איתור נזילות בנתניה - מחירים ועלויות

כמה עולה לאתר נזילה בתקרה?

מתייחס לאיתור בלבד, ללא התיקון.


1,500 - 2,100 ש"ח
איתור נזילת מים בגג

לחצו למידע על איתור נזילות בגג.


1,500 - 2,000 ש"ח
מחיר לאיתור נזילות בגינה

המחיר המוצג כולל מע"מ.


1,600 - 2,200 ש"ח
איתור נזילות בבריכה

ניתן לבצע גם באמצעות סיב אופטי.


1,500 - 2,000 ש"ח
כמה עולה לאתר נזילה בקיר חיצוני?

קראו עוד על איתור נזילות בקירות חיצוניים.


1,300 - 1,800 ש"ח

הדפס מחירון

שיטות לאיתור נזילות מים בנתניה

את נזילות המים אפשר לאתר במגוון שיטות, כאשר ישנן שיטות נפוצות יותר:

  • שימוש במצלמה תרמית: מכשיר זה יכול לספק לכם תמונה נרחבת על הצנרת בבית מאחר וניתן לראות הפרשי טמפרטורה בצורה טובה בשל קרני האינפרא אדום של המצלמה. כך אפשר להבין מהו מקור הנזילה.
     
  • שימוש בחיישן גז: מרוקנים את הצנרת ממים ומכניסים גז פנימה. באמצעות מכשיר עם חיישן מיוחד, ניתן לזהות את המקור בו הגז דולף וכך אפשר להבין מהיכן הנזילה נובעת.
     
  • מכשיר גלי קול: אומנם השימוש במכשירים אקוסטיים לגילוי נזילות הוא פחות נרחב אך חלק ממאתרי הנזילות בנתניה יבחרו להשתמש בשיטה זו על מנת לשמוע את גלי הקול ולזהות את מקור הנזילה.

איתור נזילות במצלמה טרמית - האם זה כדאי?

היתרון המרכזי של מצלמה טרמית הוא שבעזרת שיטה זו ניתן להימנע משבירת קירות לצורך איתור הנזילה. המצלמה מדויקת למדי ויודעת למקד את בעל המקצוע בנקודה הספציפית שממנה התחילה הנזילה. לעומת זאת יש למצלמה טרמית גם חסרון והוא ששיטה זו אפקטיבית בעיקר בתוך שטח הבית וזאת מאחר והמצלמה מגיעה לטווח של כמה ס"מ בלבד. לכן בשטחים חיצוניים נשתמש בחיישני גז.

דחיפות הטיפול בנזקים בעקבות נזילה

נזילות מים יכולות לגרום לנזקים לתשתיות (מים, גז, ביוב, חשמל ועוד) אך גם לנזק בריאותי לדיירי הבית וזאת מאחר והנזילה יכולה לגרום לעובש. פרט לכך, ישנו גם נזק קוסמטי מאחר והקירות מצהיבים, הצבע מתקלף והרהיטים עשויים להיפגע גם הם בשל הנזילה. זאת הסיבה שכדאי להזמין שירות לאיתור נזילות בנתניה בדחיפות וברגע שזיהיתם סימן לנזילה באזור כזה או אחר.

 

דחיפות לטיפול בתקלה:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 3 דחיפות נמוכה

מהם המקומות הנפוצים לנזילות?

רטיבות ונזילות בתקרה: אם זיהיתם כתם של מים באזור התקרה, סביר להניח שמתפתחת נזילה באחד מהצינורות החבויים באזור זה. לעיתים יהיה מדובר על נזילה מהשכן למעלה.

 

נזילות מהרצפה: כאשר מדברים על נזילות מהרצפה, הכוונה היא כמובן לנזילות מתחת לריצוף. המחיר לעבודה זו נע בין 1,300 ל-1,800 ש"ח בדרך כלל.

 

נזילות בקירות הבית: נזילות מים יכולות להיווצר גם בקרבת קירות פנימיים או חיצוניים בדירה. במצב זה מאתר הנזילות יבדוק שלא נוצרים סדקים בקיר ולעיתים יהיה צורך בשיקום הקיר וטיפול להסרת עובש.

 

נזילות בגינה והחצר: חדירת שורשים, התיישנות של הצנרת, צינור שנסדק או התפוצץ והתקנה לא נכונה - כל אלו עשויים לגרום לנזילות בחצר הבית.

איתור נזילות מים בנתניה כולל דו"ח

בסיום העבודה, נהוג לספק ללקוח דו"ח ליקויים מפורט אשר מכיל תמונות ותיאור של מוקדי הנזילה. כל דו"ח נראה אחרת ולכן לפני שמזמינים בעל מקצוע לאיתור נזילות מים בנתניה, כדאי לבקש ממנו להציג לכם דו"ח לדוגמה בשביל שתוכלו להתרשם מרמת הפירוט ומהמידע המוצג בו.

שאלות על איתור נזילות בנתניה

כיצד בוחרים מאתר נזילות מים בנתניה?

יש לבדוק את המחיר שהוא גובה בעבור השירות וגם את ההמלצות והביקורות עליו. בנוסף, כדאי לוודא שהוא זמין להגיע אליכם בזמן הקרוב.


כיצד מתבצע איתור נזילות מים בבית בנתניה?

בבית העדיפות היא לאיתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית. לעיתים יתבצע גם שימוש בשיטות אחרות כמו חיישן גז או מכשיר גלי קול.


כמה עולה איתור נזילות במצלמה טרמית בנתניה?

כפי שכתבנו בעמוד, המחיר לשירות זה נע בין 1,300 ל-1,800 ש"ח.