צריכים לאתר נזילה? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איתור נזילה בבריכה

איתור נזילה בבריכה פרטית או ציבורית בצורה מהירה ותוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, גלו כמה עולה העבודה וכיצד היא מתבצעת והזמינו שירותי איתור עוד היום.

איתור נזילה בבריכה - כיצד זה מתבצע?

עבודה של איתור נזילה בבריכה יכולה להתבצע באמצעות מספר מכשירים שונים:

  • מצלמה תרמית: המצלמה בודקת את סביבת הבריכה באמצעות גלי אינפרא אדום ומאתרת את מקור הנזילה.
     
  • סיב אופטי: מצלמה מיוחדת בגודל זעיר אשר אותה נחדיר לתוך צינורות ואזורים שונים בבריכה עצמה ובחלק המקיף אותה.
     
  • ציוד אלקטרו אקוסטי: מכשיר אשר מודד את עוצמת הרעש. כאשר המכשיר מזהה דליפה, הרעש במכשיר יתחזק וכך נדע מהו מקור הנזילה.
     

איתור נזילות בבריכת שחייה

כמה עולה לאתר נזילה בבריכת שחייה?

המחיר נע בין 1,500 ל-2,000 ש"ח, כאשר המחיר הוא בעבור האיתור בלבד, ללא תיקון של הנזילה. הפרמטר המרכזי אשר משפיע על מחיר העבודה הוא שיטת האיתור הנבחרת, בעוד איתור נזילות עם מצלמת אינפרא אדום עשוי להיות זול יותר מאשר איתור אשר מתבצע עם סיב אופטי.

 

מחיר לאיתור נזילות בבריכת שחייה

מחיר לאיתור נזילות בבריכת שחייה: 1750 ₪

טווח מחיר גבוה 2000 ₪

טווח מחיר נמוך 1500 ₪

מהיכן נובעות הנזילות בבריכה?

מבדיקות שערכנו בקרב מספר נותני שירות בתחום של איתור נזילות בבריכה, עולה כי לרוב יהיה מדובר על סדקים ברצפה או בקירות של הבריכה או כתוצאה מאיטום לקוי באזורים בהם הותקנו פנסים ותאורה בתוך הבריכה. במקרים אחרים מקור הנזילה הוא הצנרת אשר מזרימה את המים אל תוך הבריכה או מחוצה לה. 

על החשיבות של איתור נזילות בבריכה

מדוע חשוב לאתר את מקור הנזילה בבריכה? ראשית, ברגע שקיימת נזילה, הבריכה מתרוקנת ממים ואיבוד המים מוביל גם לבזבוז של כסף רב מאחר ונצטרך למלא את הבריכה שוב ושוב. בנוסף, איתור נזילה בבריכה חיוני גם לשמירה על תשתית הבריכה וכאשר נאתר את הנזילה בזמן, נוכל לחסוך בעלויות התיקון.

 

בנוסף, במידה ומדובר על בריכת שחייה בבית פרטי, ייתכן והנזילה בבריכה תזרים מים לאזורים שונים בגינה, מה שעשוי לגרום להצפות ולהזיק לצמחים, העצים והדשא.

 

לרוב נהוג לבקש מבעל המקצוע אשר בודק את נזילה בבריכה לבצע גם איתור נזילות בגינה, בעיקר בשטח הסמוך לבריכה וזאת על מנת לוודא שהנזילה לא התפשטה הלאה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934435

איתור נזילות בבריכת שחייה באופן נקודתי

חשוב להבין כי בעזרת האמצעים הטכנולוגיים אשר קיימים כיום, ניתן לבצע איתור נזילות בבריכה שחייה באופן נקודתי וכך גם התיקון עצמו יהיה באזור הספציפי אשר בו זוהתה הדליפה. איתור נזילות ללא הרס לא רק חוסך עלויות בצורה משמעותית אלא גם חוסך זמן יקר.

 

שאלות על איתור נזילות מים בבריכה:

האם ניתן להזמין דרככם איתור נזילה בבריכות מכל סוג?

בהחלט. אנו נסייע לכם במציאת מאתרי נזילות בבריכות פרטיות (גם בריכות אינטקס) וגם בבריכות ציבוריות במתחמי קאנטרי, מלונות, מתחמי ספא, צימרים ועוד.


האם כל יריד במפלס המים בבריכה נובע מנזילה?

לא תמיד. לעיתים יהיה מדובר בשינויים טמפרטורה, לרבות ימים חמים למדי, רוחות וכדומה. הדרך הטובה ביותר לבדוק זאת היא על ידי הזמנת גורם מקצועי לביצוע בדיקה מקיפה.