צריכים לאתר נזילה? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איתור נזילות בצנרת תת קרקעית

קיבלתם חשבון מים גבוה? חושדים בנזילת מים בצנרת? הגיע הזמן שתזמינו חברת איתור נזילות בצנרת תת קרקעית! בפורטל ליקינג תוכלו לקבל את כל המידע שתצטרכו לפני שתזמינו חברת איתור נזילות ובנוסף תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר, להשוות ולחסוך.

כמה עולה איתור נזילות בצנרת תת קרקעית?

מחיר איתור נזילות בצנרת תת קרקעית הוא 2,000 ש''ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 1,600 - 2,400 ש''ח. יש לשים לב שהמחיר משתנה בהתאם לשיטה בה המאתר נזילות בוחר להשתמש בה ובהתאם לעומק הצנרת. ככל שהצנרת תהיה עמוקה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.

 

מחיר ממוצע לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית

מחיר ממוצע לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית: 2000 ₪

טווח מחיר גבוה 2400 ₪

טווח מחיר נמוך 1600 ₪

ממה נגרמת נזילה בצנרת תת קרקעית?

ישנן כמה סיבות אפשריות בהן מתרחשת נזילה:

  • שורשים - סיבה זו היא הסיבה הנפוצה ביותר לנזילות בצנרת תת קרקעית. במשך הזמן השורשים גדלים ויכולים לפגוע בצנרת ולגרום לנזילה.
     
  • התיישנות הצנרת - כמו כל דבר אחר בחיים, גם כאשר הצנרת מתיישנת, העמידות שלה עם הזמן הולכת ופוחתת.
     
  • תקלה אנושית - ביצעתם שיפוץ בבית לא ממזמן? לפעמים עבודה לא מקצועית או סתם טעות אנוש יכולה לגרום לנו להזמין חברה לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית בשל פגיעה בצנרת.

 

חברת איתור נזילות

איתור נזילות בצנרת תת קרקעית - איך זה מתבצע?

לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית יש 2 שיטות נפוצות:

  • איתור נזילות באמצעות גז -בשיטה זו המאתר יבצע איתור נזילות בצנרת תת קרקעית באמצעות גז. אין מה לחשוש, הגז אינו מסוכן ואינו רעיל, מדובר על גז ידידותי לסביבה. המאתר יוכל לזהות באמצעות גלאי גז מהיכן הנזילה.
     
  • איתור נזילות אקוסטיבשיטה זו המאתר ישתמש במיקרופונים רגישים מאוד. המאתר יניח את המיקרופונים על הקרקע או יכניס אותם אל תוך הצנרת (תלוי בצורך) ובכך יוכל לשמוע מהיכן הנזילה.

השוו בין חברות איתור נזילות 

בפורטל ליקינג משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום! מה שישאר לכם לעשות זה רק לבצע השוואת מחירים ולחסוך כסף!

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934435

למה צריך איתור נזילות בצנרת תת קרקעית?

גיליתם שיש לכם נזילה? אתם צריכים לבצע איתור נזילות בצנרת תת קרקעית! אי טיפול בנזילה מעבר לכך שמבזבז מים וכסף, יכול לגרום לזנק גדול יותר ולא רק לצנרת אלא גם לתשתית עצמה. לכן במידה וקיבלתם חשבון מים גבוה, או שאתם חושדים בנזילה ולא מצליחים למצוא אותה, הזמינו עוד היום חברת איתור נזילות מקצועית!

 

איתור נזילות בצנרת תת קרקעית

נזילה בצנרת תת קרקעית - מי מתקן?

כאשר מדובר בנזילה בצנרת תת קרקעית, לא כל אינסטלטור יוכל לבצע את איתור הנזילות בצנרת תת קרקעית, זה יכול להיות בגלל חוסר ידע וזה גם יכול להיות בגלל שאין לו את הכלים המתאימים על מנת לבצע את איתור הנזילה לדוגמא - מצלמה טרמית לאיתור נזילות. לכן, לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע לאיתור נזילות, וודאו שהוא אכן בעל המקצוע המתאים לבצע את האיתור ואת תיקון הנזילה.